top of page

"We moesten heel lang wachten tot we de afspraak bij Eva hadden en dachten dat de chronische rugpijn van mijn vrouw Woutrien in die tussentijd wel verdwenen zou zijn. Er was helaas geen enkele therapeut die een oplossing bood. Een aantal rugoperaties, waaronder een tweetal spondolydeses S1-L5 en L5-L4, liet tot dat moment onuitwisbare pijnsporen achter. Alleen enkele injecties op de pijnpoli gaven tijdelijke verlichting. In de eerste sessies bij Eva was het nog wat zoeken naar de juiste aanknopingspunten, maar toen die gevonden waren ging het zienderogen vooruit. Inmiddels wandelen we weer pijnvrij 2 x per dag een klein uur. Dat voelt bevrijdend en we zijn daar erg blij mee. We zijn er nog niet, want een aantal andere bewegingen zijn nog pijnlijk en daar wordt aan gewerkt. Eva is een uitstekende therapeute, die veel empathie combineert met een diepgaande kennis van de werking van het menselijk lichaam en geest. In Nederland zeggen we "petje af" voor zoveel professionaliteit. Grote kans dat ze ook u/jou die dit bericht leest goede diensten kan bewijzen, ja het leven kan veranderen. Het label "gezondheidsconsulent" is een hele magere omschrijving voor wat Eva aan kwaliteit levert. Ik zou haar eerder "vakvrouw in pijneliminatie" willen noemen. Neuro-spiereducatie is echt een topmethode om van chronische pijn af te komen. Zeer aan te raden ook als u/jij misschien al langere tijd radeloos bent.” - Joost & Woutrien

bottom of page