"Iedereen met een chronische pijnproblematiek kent de ups en downs, de rollercoaster die drijft op hoop en wanhoop. Naar mijn gevoel heb ik 100 verschillende therapieën geprobeerd, maar verzachting van neuropathische pijn leek steeds een ongrijpbaar iets. Doorheen de jaren werd dit officieel chronische neuropathische pijn en leek volledig herstel als onhaalbaar ingeschat door iedereen. Enkele jaren later leef je als een ‘for life’-pijnpatiënt. Je probeert nog wel alle therapieën die mensen aanraden met telkenmale een zware ontgoocheling als gevolg.
Ik had ondertussen ook een neurostimulator ingeplant gekregen en ook dat was geen wondermiddel. Het hielp de pijn minderen maar nam deze niet weg.
Afgelopen zomer (2021) kwam een vriendin van mijn ouders met de aanrader om bij Eva in behandeling te gaan. Gezien mijn traject was ik sceptisch, daarbij dan ook dat het psychisch ook niet vlot ging. Na enkele sessies kon ik mijn neurostimulator reeds uit laten en psychisch genoot ik van al de stappen die we ondernamen. Naast het geleidelijk pijnvrij worden genoot ik ook van het sportievere aspect van de behandeling.
Eva heeft mij en mijn leven weer mogelijkheden gegeven. Een leven van mij mét mogelijkheden...
Logischerwijs kan ik dus enkel zeggen dat bij haar in behandeling gaan een aanrader is voor eenieder die lijdt aan chronische pijn." - Niek